18 Aralık 2011 Pazar

Pijama Partisi ve Nail Art

Dün gece arkadaşlarım bende kaldılar ve bu sabah tabi ki de tırnaklarına desen yaptım! İşte resimler:



Tabana Golden Rose 05 numara sürdüm iki kat. Tırnağın uç kısmına Golden Rose 04 numara sürdüm ve fiyonkları Gabrini Nail Art 12 numarayla yaptım. Ardından Gabrini Nail Art 1 numarayla da beyaz noktaları yaptım.



Tabana bir kat Flormar 305 numara sürüp üzerine yine bir kat Golden Rose 19 numara geçtim. Yılbaşı süslerinin kırmızı kısmını Gabrini Nail Art 8 numarayla, yeşil kısımlarını da Pastel 74 numarayla yaptım. Pengueni de Gabrini Nail Art 12, 1, 9 numara ve şapkasının kırmızısını Golden Rose Nail Art 117 numarayla yaptım.



Burada da tabanda iki kat Clarie's 45 numara var. Leopar desenlerini de Flormar 313 numarayla yaptım. Tabi tüm desenlerin üzerinde birer kat top coat var.

3.5 saat uğraştım ama sonunda çok güzel oldu:) Onlar da beğenince insan daha mutlu oluyor:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder