28 Mart 2012 Çarşamba

Rival De Loop Young-Concealer Palette

Bu aralar tam vize dönemim, o nedenle biraz boşluyorum blogu. Ama yine de elimden geldiğince yazmaya çabalıyorum. Bugün aslında dün tanıtmayı düşündüğüm ama çalışmaktan yazamadığım bir concealer paleti tanıtacağım. Rival De Loop Young serisinden basit, pratik, fiyat açısından da "beni almazsan olmaz ama" diyen bir palet. Yanlış hatırlamıyorsam 5 TL civarındaydı fiyatı. Haliyle çok bir şey beklemek hayalcilik olur ama olsun. Gerçi makyajımda kullanmadım henüz o nedenle de ön yargılı yaklaşmayayım :)

Gördüğünüz üzere 4 çeşitten meydana geliyor. Sol üstteki yeşil kızarıklıkları kapamak, sağ üstteki gözdeki mor halkaları kapamak için, sol alttaki kapatıcı ve sağ alttaki de highlight için.

Bunlar da parmak izli görünüşleri:D

 Güneş ışığında sol üstten itibaren saat yönünde.

 Florasan ışık altında yine aynı sırayla.

Bu ürünü hiç kullandınız mı? Ne düşünüyorsunuz?


2 yorum:

  1. bu palet bende de var ama cok fazla kullanmiyorum , gule gule kullan :)

    bu arada eksiden gordum blogunu, taze bir yazar. olarak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim:)) Bende bu aralar sınavlar filan pek makyaja vakit ve uyku ayıramıyorum o nedenle henüz deneme fırsatı bulamadım:D Bu arada hayırlı uğurlu olsun o vakit yazarlığın:)

      Sil