17 Mayıs 2012 Perşembe

Flormar Yeni Sezon Ojeleri

Merhabalar! Geçen yeni açılan Trump Towers Mall'da dolanırken Flormar'a giresimiz geldi ve ben yine bir poşet ojeyle çıktım. Neyse ki kendimi tutabildim de sadece beş tane aldım. Bakalım sandıkta neler var?

 Bunlar Bahar-Yaz 2012 koleksiyonundan. Soldan sağa 446, 438 ve 449. Renkler tam kendilerini yansıtmamışlar, 446 daha parlak ve koyu bir leylak rengi, 438 çok daha canlı ve daha petrol mavisine dönük bir rengi var, 449 da burda göründüğü gibi kahverengi bir bordodan ziyade oldukça koyu bir mürdüm rengi. İçinde metalik gümüş simler de var.

Bu iki oje de yine yeni bir koleksiyon olan Jewel Gold'dan. Koleksiyonda 4 renk var ama ben bu ikisini daha çok sevdiğim için bunları aldım. Soldaki JG450 ve sağdaki JG452.

 Bu da 446 numaramız. Tırnaklarımda sanki mavi tonlu gibi görünüyor ama aslında hiç de öyle değil. Şişedekinden bile çok daha güzel bir renk.

Tırnaklarımda tek kat var sadece. Düşünün ne kadar opak bir oje. Kıvamı ve sürülüşü de çok rahat. İkinci ince bir katta renk tamamen oturuyor.

438 numara mor tonlu gibi dursa da, hayır değil. Kesinlikle değil. Turkuaza çalan petrol mavisi alt tonlu parlak bir mavi kendisi. Rengini bir türlü yakalayıp çekemedim. Ama çok güzel ve değişik bir renk. 

İşaret ve yüzük parmağımda tek kat, orta ve serçe parmağımda iki kat var. 446'ya göre daha sulu bir oje ama iki katta toparlanıyor. 

 449 numara inanılmaz güzel bir renk. Çok çok güzel bir mürdüm rengi. Hafif metalik gri simleri var. Yeme de yanında yatlık. Bunun da uygulaması 446 gibi çok rahat oldu.

Yine işaret ve yüzük parmaklarımda tek, orta ve serçe parmaklarımda iki kat var. Bu serinin hiç biri üç kat gerektirmiyor herhalde!

Ve benim asıl aşk yaşadığım renk. Aslında çok sıradan gibi durmasına karşın tırnaklarda öyle güzel öyle zarif öyle hafif duruyor ki! Bayıldım bayıldım! Flormar iyi ki JG450'yi yapmış! Ne diyeyim ki başka, kendiniz görüyorsunuz işte.

 Tırnaklarımda tek kat var. Evet sadece bir kat! O kadar yoğun ve bol pigmentli ki tek kat hayli hayli yetiyor. Sürümü inanılmaz kolay, yumuşacık. Hiç sorun yaşatmıyor. Her yönüyle müthiş bir oje.

 Bu da seriden aldığım diğer oje JG452. Bu da tıpkı kardeşi gibi kolay sürümlü ve bol pigmentli. Herhalde serinin tamamı böyle. Ben bayıldım! En kısa zamanda diğer iki ojeyi de ekleyeceğim depoma.

 Bu da yine tek katta tamamen opak oldu. Çok sevdim bu işi ben! Zaten bronz ojem de yoktu, bahaneyle onu da edinmiş oldum. 

Gördüğünüz gibi Flormar'ın yeni koleksiyonları çok başarılı. Hem pigmentasyon, hem sürüm, hem de renkler şahane! Ama bence en güzel ve değişik yani kapaklardaki değişiklik olmuş. Beyaz veya siyah kapaklar yerine ojenin renginde, hatta ojenin direk aynısı yapmışlar. Benim gördüğüm kadarıyla bunu yapan ilk firmalar. Çok da iyi yapmışlar. Hem görünümde bütünlük sağlanmış, hem eğlenceli olmuş, hem de kutudan oje ararken kolaylık sağlar. Tek tek çıkarıp bakmak zorunda değiliz artık. Umarım bundan sonra da böyle yapmaya devam ederler. 

Diyeceğim o ki, Flormar bu yazın yıldızı olacak sanki. Ne dersiniz?

2 yorum:

  1. bir türlü gidip de şunlardan alamadım, yarın gitsem mi acaba ;) Seni takip ediyorum ama göremiyorum yazılarını :\ Bir daha takip edeyim bari :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence al, flormarin en basarili ojeleri:) hele jewel gold serisi cok guzel cook:)

      Sil