6 Ağustos 2012 Pazartesi

NOTD: Catrice-Genius In The Bottle

Merhabalar yeniden! Yine epeyce süredir yazamıyorum üzgünüm ama rahatsızdım ve kendimi iyi hissetmiyordum ne yazık ki :/ Çok şükür şimdi iyiyim ve sizlere bu postu hazırlayabildim :)

Bugünün ojesi geçenlerde Almanya'dan arkadaşımın yolladığı (Mehtap muck), ilk Catrice ojem. Tam anlamıyla bir duo-chrome, bakır ve yeşil yansımaları olan bir oje. Catrice'lerin bilindiği üzere kalın fırçaları var ve biz Türk ojeseverler genellikle ince fırçalara alışkın olduğumuzdan başta garip gelse de aslında sürümü oldukça kolaylaştırıyor. Ayrıca ojenin kıvamı da çok güzel. İlk katta opak oldu ama ben daha yoğun olsun diye ikinci katı da uyguladım. Şimdi güzel ojemizi inceleyelim bakalım nasılmış.

***

Hi my lovely followers! I'm away for a while and I'm sorry for that, but I was sick. I'm ok now and I'm back :)

Today's mani is a Catrice polish send by my friend in Germany. This is my first Catrice. It's a duo-chrome shade and it has green and copper red reflections. Catrice polishes has wider brushes than usual and it is strange for the first time. But it makes the application easier. It's enough to use one coat, but I have used two coats to have a better result. Let's take a look at the photos.


 İsmini sonuna kadar hak ediyor! // It deserves its name!








Ben pek sevdim bu rengi. Yaza da pek uygun, bronz bronz. Siz nasıl buldunuz? :)
I liked it! Its color fits the summer, doesn't it? What do you think? :)

13 yorum:

  1. Ahh Catrice de gelse buralara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cidden :) Essence geldi, az kaldı. İnşallah Catrice de gelecek :)

      Sil
  2. Çok beğendim :) bence yaz, kış, bahar güz.. her daim sürmelisinn =)

    gizemizmirli.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimde denemediğim o kadar çok oje var ki, buna tekrar sıra gelene kadar uzunca bir süre geçer muhtemelen:D

      Sil
  3. Chanel Peridot aynısı bende genius in bottle var ama sıra gelmedi :(

    YanıtlaSil
  4. Chanel Peridot'ya benziyo. Bi de golden rose'da var buna benzeyen bir oje:)

    YanıtlaSil
  5. evet aynı chanel muadili bu.ama çok güzel bir renk bende bu ara sık sık bu renklere bakıyorum canım ellerine de çok yakışmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok göz alıcı ben de seviyorum böyle yanar döner renkleri :D Teşekkürler :)))

      Sil
  6. Golden roseden daha çok benziyo dupe olarak adını listenin 2sırasına yazdırır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlki ne ola ki?:D Bu dupelar konusunda pek cahalam :P

      Sil