28 Ocak 2013 Pazartesi

Yokluğumda Aldığım Ojeler

Merhabalar merhabalar!

Bugün sizlere yazamadığım süre boyunca elime geçen ojelerin bazılarından bahsetmek istedim. Bir çoğu aslında son dönemde aldıklarım, zaten öteki aldıklarımın hangisi önce hangisi sonra hatırlamıyorum :/ Bir de erkek arkadaşımın İngiltere'den getirdikleri var. Sağolsun beni kırmayıp gezisi boyunca drugstore dolaştı sırf benim için ^^ Ona buradan kocaman öpücükler :-*

Bakalım sepette neler var ?

Pastel'in yanılmıyorsam geçen sene çıkardığı yeni yıl serisinden bu iki oje. Belki de bu yılbaşı çıkarmıştır çok emin değilim. Ama sonuç olarak yılbaşı serisi :)

315 numara şeffaf cila içinde beyaz simler barındırıyor. Tıpkı bir kar küresi gibi.

316'da ise bronz renkli simler var. Bu da yine şeffaf cila içerisinde. 

Sonra Golden Rose'un yeni çıkardığı Jolly Jewels serisinden bulup alabildiklerim. Ki bu seri şükela olmuş, devamını bekliyoruz :) Normal fiyatlarının 6,25-6,50 TL olduğu söyleniyor ama ben hem T-Shop'tan hem de Golden Rose'un kendi standından 5,50 TL'ye aldım. Biraz araştırmakta fayda var :)

104 numara içinde büyük ve orta boy pembe altıgen simlerle minik pembe simler içeren tatlı bir oje.

107 numara da büyük mavi altıgen simlerle minik turkuaza yakın yeşil simler içeren bir oje. karşıdan bakınca mavi gibi yakından bakınca yeşil gibi duruyor.

113 numara ise süt gibi pembe bir cila içinde büyük turuncu altıgen simlerle orta boy altın rengi altıgen simler içeren bir oje. Hem sevimli hem sevimsiz. Karar veremedim buna da :)

111 numara da aynı 113 numara gibi. Mavi süt kıvamında cila içerisinde büyük altın rengi altıgen simlerle orta boy gümüş rengi altıgen simler var.

103 numara bence çok başarılı. Şeffaf cila içinde büyük ve orta altıgen gülkurusu simler ve minik yeşil, pembe ve altın rengi simler var. Özellikle aşağıda bahsedeceğim Flormar-DC01 ile acayip uyuşuyorlar.

 108 numara ise şeffaf pembe cila içinde büyük ve orta boy pembe ve gri altıgen simler olan bir oje. Cilasının jel yapısını ben çok sevdim!

105 numara da süt kıvamında lila cila içinde büyük yeşil altıgen simlerle orta boy mor altıgen simlerden oluşuyor. Bu da hem sevimli hem sevimsiz bir oje :)

 Ve tango gibi, erkekle kadın gibi bir oje. İspanyol ateşininin cayır cayır temsilcisi. 116 numara şeffaf jel kıvamında kırmızı cila içinde büyük altın rengi altıgen simlerle orta boy siyah altıgen simler içeren bir oje. Çok seksi değil mi?

117 numara da yine şeffaf siyah ciladan oluşuyor. İçinde altın rengi büyük ve orta boy altıgen simler var.

 Ve serinin en sansasyonel ojelerinden biri. 109 numara! Süt kıvamında pembe cila içinde mat beyaz ve parlak pembe orta boy altıgen simler içeren bir oje. Tırnakta o kadar tatlı duruyor ki sürüp denemeniz lazım! Şiddetle öneriyorum!

Ve karnaval misali bir oje 114 numara. Şeffaf cila içinde orta boy altın rengi altıgen simler, mercan rengi kalın çubuk simler, mavi renkli minik altıgen simlerle mavi renkli ince çubuk simler var. Karmakarışık ama bir o kadar da güzel!

Ve bunlar da Flormar'ın son çıkardığı Duo-Chrome serisinin en duochrome bulup aldığım iki ojesi :) Flormar'ın kendi dükkanın 5 TL idi yanılmıyorsam tanesi. Muhtemelen dışarıdaki parfümerilerde, özellikle de T-Shop'ta daha ucuzdur.

 DC01 altın rengi tabanda yoğun bir gül kurusu yansıması veriyor. Serinin en başarılı duochrome'u bence bu.

 DC06 da ikinci en iyi duochrome. Mor tabanda yeşile dönük altın rengi bir yansıma var. Yakalaması diğerine nazaran bi tık daha zor. 

 Ve bu da Flormar'da görüp çok şaşırıp aldığım rhinestone seti. Henüz kullanmadığımdan kalitesi hakkında yorum yapamayacağım ama bir Türk firmasının bunu yapmaya kalkışması bile çok büyük bir adım bence :) Fiyatı da yanılmıyorsam 9,75 TL idi.

 Gördüğünüz üzere içinde çok çeşitli taşlar var. Hem renk hem boyut çeşitliliği de mevcut. Ancak kutusu çok çok sağlam değil yazık ki. Taşlar aralardan diğer bölmelere geçip karışabiliyor dikkatli açılmadığında :/

 Bu da içinden çıkan takma tırnak yapıştırıcısı. Üzerinde takma tırnak yapıştırıcısı yazarken ne akla hizmet bu sete eklemişler bilmiyorum ama zaten taşlar oje kurumadan uygulandığı için gereksiz olmuş. Belki önceden sürülen ojeye uygulamak için kullanılabilir ama bu yapıştırıcılar tırnağa çok zarar verdiği için kullanmıyorum ve önermiyorum.

 İçinden bir de taşları uygulamak için böyle bir aparat çıktı. Yine kullanmadığım için fazla yorum yapamayacağım.

 Başlığı böyle yumuşak lastik gibi bir şey.

 Ve Sephora indirimine ben de dayanamayıp bi ne var ne yok bakayım diye daldım içeri. İndirimdeki makyaj ürünlerini açıkçası hiç beğenmedim. Çok eskimiş ürünleri koymuşlar, resmen toz içindeydi kapları. Çocuk kandırır gibi bir indirim olmuş yani. Resmen salı pazarındaki mac çakmaları gibiydi. Neyse işte öyle dolanırken bunları gördüm. Bir masada yavrularımı koymuşlar böyle, %50 indirimi de yapıştırmışlar. Ayyy dedim, bayılıyordum resmen. Böyle güzel ojelere indirim yapmaları çok şaşırttı. Herhalde fazla almıyor insanlar. Fiyatları yaklaşık 40 TL'den 20 TL'ye inmişti. Dayanamadım aldım. Böylelikle ilk Nails Inc. ojelerimi de almış oldum :)

 Princes Arcade holografik yavruağzı ve de pembe orta boy altıgen simlerle minik pembe simler içeren bir oje. Simler o kadar yoğun ki cilayı göremiyorsunuz :)

 Diamond Arcade ise benim aşkım, biricik sevgilim. Şeffaf cila içinde parçalı holografik gri pullarla holografik gri orta boy altıgen simler ve minik holografik gri simler var. Sanki bir aynayı kırıp parçalayıp şişenin içine doldurmuşlar gibi :)

 Ve İngiltere'den gelen Barry M'lerim :) Soldan sağa; Chameleon Pink, Silvery Lilac, Amethyst Glitter, Pink Iridescent, Ruby Glitter ve Pink Sapphire Glitter. Ayrıntılı yazısı gelecek :)

 Ve herhalde en büyük bomba benim için Ciaté'nin havyar manikürü oldu :) Çok istediğim bir setti ancak Türkiye'de, zaten pahalı olan bu ojenin daha da pahalı hale gelmesiyle ulaşması çok güçtü benim için. Sağolsun sevgilicağazım bunu da buldu benim için :)

Gördüğünüz gibi setin içinde bir havyar incileri bir de taban ojesinin olduğu iki şişe var. Aynı zamanda kullanılmayıp etrafa saçılan boncuklar ziyan olmasın diye şişeye geri koyabilmek için minik bir hunisi var :) 

Şimdilik nefesim, daha doğrusu parmaklarım bu kadarına yetti :) Umarım hoşunuza gitmiştir ve ayrıntılı yazıları için bir nebze olsun heyecanlanmışsınızdır :)

Beklemede kalın ve kendinize dikkat edin!!

10 yorum:

  1. vay canina enisteme bak hele ne guzel ciate bulmua ooof bi gun benimde olmali ya cok istiyorum! Barry M ler ise yikiliyoo beybito gule gule kullan :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler canim Nimo'm:)) evet sagolsun cok dusuncelidir enistocuk:))

      Sil
  2. Yaaaaaauuu harikalar!! Barry M istiyorum ben de <3
    Nails Inc oları görmemiştim bak 20 tl harika olmuşşşş!!!
    Güle güle kullan canım hepsi perfect :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Coook tesekkur ediyorum canim:)) evet cok iyi denk geldim onlara da kaptim hemen:)

      Sil
  3. Ay ne güzel bi ayzıydı içim açıldı ^^

    YanıtlaSil
  4. oje konusunda benim de inanılmaz bir zafım var.. kullanmasam bile almaya bayılıyorum:)

    bu arada blogumda ilk çekilişim var katılımın beni mutlu eder;) sevgiler

    http://www.prettyinpinkbride.com/2013/01/size-bir-hediyem-var-my-first-giveaway.html

    YanıtlaSil
  5. OMG nails inc. almışsın! benim de içim gitmişti onlara ama almadım :(
    AYRICA BARRY M. LERE GEL!!!! Barry M. yeni bir seri çıkardı şu sıralar. Textured diye. Mesela sarısını sürünce limon kabuğu gibi duruyor tırnakta hayal et! ÇOOOK İSTİYORUM!

    bu arada buluşmayı döner dönmez yazdım hemen. çirkin kameramdan bir kaç fotoğraf çıktı :)
    senden de bekliyorum yazıyı :)
    sevgiler
    Esra
    eatpolishlove ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heyoo heyoo :)) Yaa textured olanları gördüm Sammy'de filan ama tabii şu anda nasıl bulalım :( İngiltere'ye gidenimiz yok ki sipariş etsek :P

      Vallahi bende fotoğraf namına pek bir şey yok :D Bir tek pasta fotosu vardı :D O nedenle Nimo'dan bekliyorum hele bi yazsın da biz de fotoları çalalım hehe :D

      Sil
  6. aldığın herşeye mi bayılınır!

    Artık ben de takipçinim şekerim!

    YanıtlaSil