22 Aralık 2011 Perşembe

Flormar Miracle U13 ve Flormar 392

Flormar'ın Miracle serisi şahane bir seri. Renkler, simler, yanar dönerler... Muhteşem! İşte bu seriden U13 de çingene pembesi, pasparlak, şeker gibi bir oje. Sürdüğüm ilk gün tırnaklarımı yiyesim geldi. Sürekli ellerime bakıyordum. Zoya Alegra'nın benzeri bir oje imiş kendileri. Ama harikulade bir rengi var. Cam kırıkları dolu sanki içinde ve ışıkta parıldıyor resmen. Ben bayıldım kendilerine.


Bir de ertesi gün dayanamayıp üzerine tek kat Flormar 392 sürdüm. Bu oje de Flormar'ın en iyi holografik ojesi sanırım. Gri renkli duruyor ama ışıkta bir sürü renge dönüyor.


Bu arada farkettiyseniz ben bir tembel hayvanım. Bu nedenle de fotoğrafları koltuklarda yatarken ya da çalışma masasının başında çekiyorum:D Umarım benim de üşenmediğim günler gelecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder