17 Haziran 2012 Pazar

BeautyEurasia Fuarı! // BeautyEurasia Fair!

Merhabalar! Geçtiğimiz perşembe, cuma ve cumartesi Tüyap'ta BeautyEurasia fuarı vardı. Dünyanın dört bir yanından güzellik, saç, cilt bakımı, kozmetik, ambalaj ve aklınıza bu sektörlerle ilgili gelebilecek her tür ürün satan ve tanıtmaya gelen şirketlerle doluydu. Bazı standlarda ilginç uygulamalar, bazılarında ürün bilgilendirmeleri, bazılarında da ürün satışları yapılıyordu. Katılımcıların yanı sıra ziyaretçiler de pek çok farklı milliyetten oluşuyordu. Benim en çok dikkatimi çeken Hintli amcalar oldu ^^ Fuara sevgili Tanaçan Kozmetik'in davetiyesi sayesinde ücretsiz giriş yapabildik. Bu vesileyle sevgili Can Bey'e de tekrar teşekkürlerimi iletiyorum :)

Bildiğiniz üzere geçenlerde Haliç Kongre Merkezi'ndeki Güzellik&Bakım Fuarı'na gidip dolu alışveriş yapmıştım. Bu sefer hem artık dikkatimi çeken çok fazla bir şey kalmadığı için, hem de cumartesi günü gittiğim için son güne indirimli standın yarısı boşalmış olduğu için (:D) pek bir şey alamadan döndüm. Ama Tanaçan Kozmetik standı yine dolup taşıyordu, yine çok güzel ilgilendiler bizimle. Seneye Güzellik&Bakım Fuarı'na koşa koşa gidip torbamı dolduracağım, ancak BeautyEurasia'ya tekrar gideceğimi sanmıyorum. Nedeni zaten Tanaçan'ın Harbiye'deki fuara katılıyor olması, hem de Tüyap'ın benim için çok uzakta olması. Kadıköy'de oturan biri olarak giderken 2, dönerken 3 saatimi yolda geçirmek çok akıl karı gelmedi bana. Sıcakta klimasız otobüslerde çekilen çile de cabası. Neyse efenim işte bu seneki bir diğer fuar alışverişim:

***

Hi everyone! Last thursday, friday and saturday there was a beauty fair named BeautyEurasia in İstanbul. A great number of beauty companies from all over the world have come there to introduce and sell their products. The visitors were also from different countries. I could visit the fair free thanks to Tanaçan.

As you know from my older post, I had gone to another fair named Güzellik&Bakım in Harbiye and I had bought countless nail polish there. Therefore, I haven't buy many polish this time. In addition, because I went there saturday, there weren't much nail polish in discount. Still, Tanaçan's employees were honestly kind to us. However, I don't think that I would go next year to this fair, because I have spent my 5 hours on the road. Instead of this, I would go to the fair in Harbiye. So let's take a look what I have bought.

Ne zamandır Material Girl'ü istiyordum, Seche'yi de geçen fuarda almadığıma pişman olmuştum. İkisini de aldım. Bu tırnak parlatma törpüsünü de hediye ettiler ^^ // I wanted to buy Material Girl for a long time. Also Seche, fast dry top coat. I have bought both of them. And Tanaçan have given this nail brightening file ^^

Ve sevgili Material Girl! // And lovely Material Girl!

Ve bunlar da Belçikalı bir çiftin sabun standından aldığım ciciler. Aslında çok şirin cheesecake, pasta vs. şeklinde bütün sabunlar da vardı, ama bunlar fiyat/performans açısından çok daha mantıklı geldi. Tanesi 2 Lira sadece. Hani Lush'ta 100 gr'a 10-12 Lira verdiğimiz sabunlar gibi aynen. Kadın 2 Lira deyince inanamadım tekrar sordum :D Sol baştakinin adı Sport Channel. Aynen Hugo Boss Selection kokuyor. Sevdiceğimin kokusunu her el yıkayışımda da duymak için aldım ^^ Yanındaki tahmin edebileceğiniz üzere çikolatalı. Adını unuttum zira ortadaki ikisinin çubuklularını arkadaşım aldı :D Ama olduğu gibi çikolata kendisi. Yanındaki pembiş de Thierry Mugler Angel kokuyor. Çok sevdiğim bir parfüm olduğu için onu da kaptım. En sağdaki Lopo Blue da fresh ve güzel bir koku. Bir parfüm kokusu değil ama :D İşte bayıla bayıla aldığım sabunlarım da bunlar. // And these are the soaps that I have bought from a Belgian couple. There were a lot of different soaps like cakes, but their price were more then these. These soaps I have bought are just 2 Lira for one bar. This is far fair in comparison to Lush. The first one named Sport Channel smells like Hugo Boss Selection, my boyfriends parfume ^^ That's why I have bought it. The other one has chocolate scent. The pink one smells Thierry Mugler's Angel, one of my favourite perfumes. The last one named Lopo Blue smells fresh and nice. 

Sizler gittiniz mi fuara? Neler aldınız?

4 yorum:

  1. Ay sabunlar harika görünüyor : D Bende el yapimi sabunlar ismarladim gecenlerde, yeni basladim kullanmaya bakalim memnun kalacakmiyim, ama benimkiler seninkiler kadar güzel degil : D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama el yapimi diyosun eminim onlar daha guzeldir:))

      Sil