22 Temmuz 2012 Pazar

İstanbullu Blogger, İzmirli Bloggerlar Buluşmasına Giderse Ne Olur?

Merhabalar merhabalar! Son postumdan bildiğiniz üzere İzmir'deydim. Hem sürekli geziyor olduğumdan, hem de sıcakların evin içinde kolumu kıpırdatmama izin vermeyişinden bir süre daha yazamadım. Beni affedin. Ama ben bu sürede boş durur muyum? Yerimde oturur muyum? Cık. Peki naptım? İzmirli bloggerlar buluşuyormuş dediler, gitmemek olur mu hiç? Koşa koşa gittim yahu!

Şimdi sizlere booooooooooooooooool fotoğraflı bir yazı hazırladım. Daha bugün şehre döndüğümden biraz geç kaldım yazıyı hazırlamakta. En son ben yazıyorum galiba. Ühü ;( Ama çok güzel bir gündü. Umarım her gidişimde bir buluşma denk gelir :)

 Hisarönü'nde ilk buluşma. - Beklerken karşımda iki güzel bayan, birilerini bekliyor gibi ama sanki Kemeraltı'na gezmeye gelmemiş gibi de halleri var. Aslında aynı gruptan olduğumuzu biliyor ama bir türlü ilk adımı atıp gidip konuşamıyorduk :D Nimo geldi olay çözüldü :D Bu arada o turuncu gri verev elbise içindeki bıcırık benim!

 Kendimi ifşa ediyorum! Ve almaktan alıkoyamıyorum :)

 Kızlar bu kadar incik boncuğa dayanabilir mi? Hayıır!

 Kıyafetime uygun zincir de buldum hihi ^^

 Alıyoruz ve alıyoruz...

 Sonra da kendimizi yollara vuruyoruuuz.

 Başından sonuna hepiciği de biziz! Millet dönüp dönüp bakıyordu bunlar da kim şeklinde :D

 Şapşiliko şekilde el de sallarmışım.

 Bütün kızlar toplandık toplandık toplandık...

 Veee durağımız Konak Pier.

 Bir yandan çalışıp bir yandan bileklik yapan da vardı...

İpi pipete geçirip yapan da :D

 Malzemelere gel... Leziz :D

 Sevgili Merve bize bileklik modelleri anlattııı öğrettiii. Ona kocaman kalp :)

Hande de nasıl friendship bileklikler yapıldı gösterdiii. Ona da kaaalp :)

 Çok da fazlayız ya hu! :)

 Arm Party olduğu nasıl da belli ama :D

Çok çalıştık çooook :)

Gülümseyiiiin :))


Diğerleri sonrasında Optimum'a geçtiler. Ben İstanbul'lardan gelmişim bana yeter dedim Kemeraltı'nı talan etmeye gittim annemle :) Orada da çok eğlenmişler tabii. Cidden çok güzel bir gündü. Tadı damağımda!

Buluşmaya katılan diğer bloggerlara şu adreslerden ulaşabilirsiniz :)










10 yorum:

  1. iyiki geldin yine gel canım :)

    YanıtlaSil
  2. İyi ki geldin bebek :D Seneye yazın yine bekleriz ^^

    YanıtlaSil
  3. seni tanıdığıma cok memnun oldum canım :) dün mervenin taşlı bilekliğini çözdüm sonunda yaptım hahha :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sizleri:) Hadi ya ben hala 'surdan soyle geciyodu galbaa' asamasindayim:D

      Sil
  4. ya bişi sorcamm bende izmirli bir bloggerim nasıl katılıcam sizleree bilgi lütfennnnnn
    http://kelebekkizim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Grup gibi bir sey yok ortada:) Bloggerlardan biri 'Bulusalim!' diyor bulusuyorlar. Takip etmen lazim onlari:)

      Sil
  5. gerçekten süpermiş :)) bir şey sormak istiyorum o ipler ne ipleri ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Parlak kalınları diyorsan floş ip, ince olanlarsa mumlu ip :)

      Sil