26 Temmuz 2012 Perşembe

Lush Emotional Brilliance Serisi ile Tanışalım! / Lush Emotional Brilliance Collection

Bilmediğiniz üzere (:D) ben büyük bir Lush fanıyım. O sabunları, balistikleri, köpükleri yok mu, bitiyorum... Lush renkli kozmetik sektörüne girdiğini duyurduğunda her bir Lush fanı gibi ben de heyecanlandım ve tatil dönüşü kendimi en yakın Lush tükkanına attım ^^ Basın bültenini incelemedim sürpriz olsun diye ama keşke inceleseymişim, zira biraz hayal kırıklığına uğradım. Anlatıyorum hemen.

Şimdi mağazaya girdim. Ben daha geniş bir bölüm beklerken ufak bir stand karşıladı beni. Ayrıca ürün ambalajlarıyla hoşlaşmadık karşılıklı ve az göründüler gözüme. Sonra mağaza görevlisi sağolsun tüm reklere boyadı ellerini benim için. Ama öyle aman aman bayıldığım pek bir şey çıkmadı. Çoğu renk pastel ve sıradan tonlarda. Bir tane parlament mavisi chrome bir eyeliner vardı ama onu da yalnızca eyeliner olarak kullanabileceğimden tercih etmedim. Pembe-turuncu hafif duo-chrome bir likit ruj seçtim. Haydi görsellere!

***

As you don't know (:D) I'm a huge fan of Lush. I LOVE their soaps, bath bombs and bubble bars. When I heard that Lush starts to sell colour cosmetics, I was excited as every Lush fan. I haven't looked at the products on the internet, but I wish I would check them, because I was a little disappointed.

The reason of my disappoinment is that I was expecting a bigger stand for cosmetics, but it was a little one. Moreover, I didn't like the packages of products and their bottles are small I think. In addition, colours are not so charming. Most of them are pastels and nude tones. There was only one colour that I like, a parliament blue eyeliner, but I can't use it much, only as eyeliner. That's why I have chosen a pink-orange duo-chrome lipstick.



 Gidip neşeli rengi seçmişim, ho ho ho :D // I have chosen the one cheerful ("neşeli" means cheerful). But actually it's "bubbly" on the original packaging.

 Solda dağıtılmış, sağda dağıtılmamış hali. Dudakta da çizgilerin içine doluyor alta bir şey kullanmayınca. // Left is rubbed, right stays as I applied. It fills in lines of lips without using a balm before. 

Şimdi asıl meseleye gelelim. 5 gr şişe, 42 Lira. Çok kalıcı olduğu da söylenemez. (Sonradan gelen edit: Akşam 6'dan beri dudaklarımda ve şu an saat 12'ye geliyor hala dudaklarımda. Tabii bu arada yemek yenmedi.). Bence değmez bu fiyata. Buna vereceğim parayla gider MAC'ten çok daha dayanıklı ve güzel renkli şeyler alırım. Aldığıma pişman mıyım? Pek sayılmaz, çünkü gerçekten merak ediyordum. Ama tekrar alır mıyım? Kesinlikle hayır. Artık alıp almamak da size kalmış. Lush sabun yapsın, balistik yapsın ama kozmetik yapmasın bence.

***

The bottle contains 5 gr of product and it costs 42 Lira ( I have checked, it's £14.50 in UK and 22.95$ in US). And it's not long lasting. (Edit: It's still on my lips from 6 and it's almost 12 now. But I haven't eat anything). I think it's not worth. You can find more interesting things from MAC. I am not sorry for buying it because I was really curious about them. But I wouldn't buy it again. It depends on you now, whether to buy or not. 

******

Vee 100 izleyiciye ulaştığım için de bir çekiliş yolda, geliyor! Çok az kaldı! Bekleyin! ;)
And I have reached 100 members, I will do a giveaway! Soon! ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder