1 Temmuz 2012 Pazar

Nail Art-CG Marry A Millionaire

Merhabalar herkese! Enerjimin düşük olduğu günler geçirmekteyim. Ama yine de başladığımız işi yarım bırakmayalım değil mi? Ben de ne zamandır denemek istediğim, ama tek oje sürmekten de sıkıldığım için elimin gitmediği bir ojeyi biraz süsleyip püsleyip sizlere sunuyorum efenim. China Glaze Marry A Millionaire tüm asaletiyle beğeninize sunuluyor!

***

Hi everyone! I have lack of energy lately. Still, I want to finish the job I started! Today's mani is China Glaze Marry A Millionaire, which I want to try for a while, but I am just a bit bored to wear polishes alone. So, I have decided to upgrade it a little, here it is!

 Kullandığım ojeler: // Polishes I have used: Essence-Peaches, China Glaze-Marry A Millionaire, Flormar-G09, Golden Rose Nail Art-122

Altta iki kat Peaches var. Sonra bant yardımıyla verev şekilde Marry A Millionaire sürdüm. Ardından çatlayan ojeyi uygulayıp kalan boşluğu nail art ojesiyle tamamladım. // I have applied two coats Peaches. Then with scotch tape I have applied Marry A Millionaire. After then crackle polish was applied. And lastly I have fill the gap between them with nail art polish.

 Ne zamandır çatlayan oje kullanmıyordum. Bu da bir vesile oldu. Ancak uygulamasının ne kadar zor olduğunu unutmuşum. // I hadn't used crackle nail polish for a long time. But I have forgotten how hard it is applied.


Ee sonucu beğendiniz mi?
Do you like the result?

PS: Temmuz gelmiş, postu yayınladıktan sonra fark ettim :D

10 yorum:

  1. oha gerçekten bu süper olmuş fakat bir şey soracağım sağ eline de aynısını yapabildin mi :) ben bir türlü düzgün yapamam da -.-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaptim. Sag elime yaparken sol elimi hareket ettirmeden sag elimi oynatiyorum sadece. Boylece o da aynisi oluveriyor ^^

      Sil
    2. it's so lovely, you are a real artist :)
      I follow you now, maybe follow back? :)
      http://coldinvitation.blogspot.com

      Sil
  2. nekadar farklı ve güzel olmuş çok sevdim =) ellerine sağlık

    rococosh.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. çok güzel ve çok farklı olmuş! bu aralar tek yaptığım sevdiğim renkleri sürüp çıkmak, yeni şeyler denememek için hep bi bahanem var :( ama bu tarz bir şey için sanırım benim de harekete geçme vaktim geldi :D

    edankb.blogspot.com
    bana da beklerim, sevgilerr :)

    YanıtlaSil