11 Nisan 2012 Çarşamba

DIY: Pala Bıyık Tokam!

Çoook sevimli bir tokayı paylaşacağım şimdi sizlerle, hazır olun:

Ta ta ta tammm!! İşte çok sevimli pala bıyık tokam!!

Bu inanılmaz şirin, çok yaratıcı ve koccaman tokayı Ponti'nin Takıları'nda gördüm, bayıldım ve "yapcam ben bunu yaa!" dedim. Yaptım :) Tabi biraz kendi yorumumu da kattım içine, saçım siyah olduğu için kahverengi keçe ve kenarlarında daha da belli olması için kırmızı ip kullandım. Ama çok tatlı değil mi? ^^

Yapımı da çok basit;
-istediğiniz renkte keçe
-istediğiniz renkte pamuklu ya da naylon kalın ip
-evde bulduğunuz herhangi bir artık kumaş
-pamuk
-toka
-sıcak silikon (veya dikebilirsiniz de tokayı)

 Ben evde bulabildiğim tek artık kumaş olan bu mor kadifeyi kullandım. İçine pamuk dolduruyoruz ki bıyığımız hacimli dursun, puf puf olsun.

Keçeden bıyığımızı kestik, kumaşımızdan da aynı boyutlarda belki biraz daha ufak bıyık kestik. Sonra başladık dikmeye. Kumaşla keçe arasına pamuk doldura doldura diktik. Ardından sıcak silikon tabancasıyla tokamızı da yapıştırdık. Ve bitti!!

İşte süper tatlı pala bıyık tokamız!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder