2 Nisan 2012 Pazartesi

NOTD: Orly Ma Cherie ve China Glaze Luxe and Lush

Ah ah nisan geldi ama hava hala soğuk İstanbul'da. Dondurma satışları başladı, bizler hala montlarla. Çok sinir oluyorum bu duruma ben. Hava sıcak olsa, böyle ince ince giyinsek değil mi ama? Gerçi yarın hissedilen sıcaklık 20 dereceye ulaşacakmış öğlen saati hadi bakalım. 

Bugünkü konuğumuz Orly Ma Cherie üzerine China Glaze Luxe and Lush. Flakie ojelere ba-yı-lı-yorum. O nedenle Luxe and Lush'a da tapıyorum. Acayip güzel bir oje. İnanılmaz. Bir kere diğer flakie ojelerden farkı pullarının daha kalın ve sert olması. Bu da daha üç boyutlu bir görünüm sağlıyor. Resimlere bakınca demek istediğimi anlayacaksınız.

Bu normal ışıkta çekilmiş hali. Bakın nasıl da parlıyorlar, nasıl da derin bir görünümü var.

Bu da yoğun florasan ışık altında.

Çoook güzel değil miiii?

Parıl parıl, enfes.

 Bu da Ma Cherie ile birlikte.

Ben bayıldım Luxe and Lush'a. Siz ne düşünüyorsunuz? Harika bir flakies değil mi?

2 yorum:

  1. evet süper bi oje cidden kırmızıyla da çok hoş olmuş..

    blogunu sevdim takipçinim eheh :) ben de beklerim.
    www.nzlsyn.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sevdim ama en kisa zamanda siyahla da deneyecegim:))

      Sil