17 Nisan 2012 Salı

NOTD: Kendinden Yapışkanlı Tırnak Çıkartmaları

Bugün sizlere aslında iki gün evvel yapıştırıp, ancak tanıtabildiğim tırnak çıkartmalarından bahsedeceğim. Sakın denemeyin! Şaka tabii, merak eden varsa alsın kullansın canım! Ancak ben pek memnun kalmadım. Belki de Rival de Loop marka olduğundandır. Bir paket de Gratis'ten almış olduğum çıkartmalar var, onları deneyince karşılaştırmasını yaparım efenim.

 Gördüğünüz üzere dantel desenli bir çıkartma. Biraz esnek ve ince. Aslında uygulamayı kolaylaştırıyor bu şekilde olması. Tabii tek elle yapılmadığı sürece :D

 Daha ikinci güne diplerden uçlardan çıkmaya başladı maalesef. Ve deseni de çok ahım şahım değil, kabul. Ama fiyatına oranla iyi yine. Yaklaşık 3 TL civarıydı Rossmann'da. Tabii yazın almıştım emin değilim o nedenle.

Sevgili mubişim biraz uçlardan tırtıklayınca, duştan sonra bir elim bu hale geldi!

Çıkarırken en büyük hayal kırıklığını yaşadım. Hiç sevmediğim ıslak gazete tipli bir şey oldu. Alttaki yapışkan pul pul döküldü. Ellerimden temizlemesi ayrı bir zordu filan... Tırnaklarıma da pek hoş etki ettiğini söyleyemeyeceğim. 

Siz daha önce hiç denediniz mi? Nasıl, kullanışlı mı?

2 yorum:

  1. :) güzel çıkartmalar,tırnaklarını aynı boyda törpülemeni tavsiye ederim canım,hatta biraz kısaltsan süper durabilir taaabisi bencek :))

    www.nzlsyn.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya o biraz da benim parmaklarımı bir hizada tutamayışımdan kaynaklı:D Kısalma vakitleri geldi zaten de üşengeç bir ablaları var ne yazık ki:D

      Sil