17 Nisan 2012 Salı

NOTD: China Glaze Love Marilyn

Ah ben bu simli pullu ojelere bayılıyorum efenim! Onları görünce gözlerim fal taşı gibi açılıveriyor. Durduramıyorum kendimi. İşte onlardan biri, yine safi sim, pul bir oje: China Glaze Love Marilyn. Aslında eski koleksiyonlardan bir oje olmasına karşın fuardan aldığım için ancak tanıtabiliyorum. Kırmızı hastası bir kişi olarak ayrı, sim hastası bir kişi olarak ayrı bayıldığım bu oceciğimi sunuyorum şimdi sizlere:

 Şeffaf tabanda minik kırmızı simler ve gri altıgen büyük pullardan oluşuyor. Tırnaklarımda üç kat var. Altına sadece tırnak güçlendirici sürdüm. Başka bir oje kullanmadım. Üç katta gayet güzel oturdu. Sürülüşü de zorlamadı. Ayrıca pek çok simli oje gibi hemencicik kuruyuverdi, beni pek bir mesut etti. 

Simpulpulsimsimsimpulsimpulsimpulpulsim 

Üzerine top coat geçmedim, zira pek pütürlü bir yapısı yok. Misal Full Spectrum çok pütürlü kalıyordu, top coatsuz kullanması oldukça zordu, ancak bu öyle bir sorun yaşatmadı. Gayet mesuduz.

Nasıl, beğendiniz mi? Çok tatlı değil mi? ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder