25 Mart 2012 Pazar

China Glaze OMG FYI

Evet efendiiim, yeni cicilerimizin ilkiyle başlıyoruz. Uzun zamandır denemek istediğim holografik ojelerin ilki; China Glaze OMG serisinden FYI.

Gördüğünüz üzere mikemmel bir oce kendisi. Güneş ışığı altında resmen dans ediyor. Bak bak, doyma yani. Öyle aşk yaşıyorum kendileriyle.

Kıvam çok güzel. Sürerken hiç zorluk yaşatmayacak kadar akışkan. Ancak tek katta çok belirsiz oluyor, en az iki kat gerekiyor. Ki tırnaklarımda üç kat var. Bir de sürerken alt taban sıyrılır gibi oldu ama muhtemelen base coat'tan ötürü. Rival de Loop kullandım base coat'u. Bir dahakine direk sertleştiricinin üzerine süreceğim, o zaman anlarız sorunun ne olduğunu. 

En ama en büyük artısı çabuk kuruması oldu. Üç kat olmasına karşın hemen kurudu ve herhangi bir bozulma yaşamadı. Benim için bu çok büyük bir artı, zira sevgili mubişim Cicoz elimde durmayı çok seviyor ve henüz tam kurumamış ojeyi mahvediyor tırnaklarıyla. Ama inanılmaz hızlı kurudu, resmen hayran kaldım.

Burada da denemek için küçük tırnağıma top coat sürdüm ama holografik etkiyi biraz dağıttı. O nedenle diğerlerine sürmedim. Top coat'suz kullanılması gereken bir oje demek ki.

Evet siz ne düşünüyorsunuz? Holografik ojeleri seviyor musunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder