25 Mart 2012 Pazar

Gabrini Oje Sil

Merhabalar yeniden! Ben ki aseton içeren ürünleri kullanmamama rağmen, ben ki zamanında süngerli asetonlardan ağzımın payını almış olmama rağmen, Gabrini'nin Oje Sil'ini aldım, kullanıyorum ve pek bir memnunum. Özellikle de simli ve pullu ojeleri çıkarmak bir ölümken, ben onları pek sevip sürekli sürüyorken, bu benim kurtarıcım oldu.


Gördüğünüz üzere ne kadar çok kullanmışım kendilerini. Limonu pek sevdiğimden bunu tercih etmiştim ama kokusu pek hoşuma gitmedi açıkçası. Bir dahakine mavisini deneyeceğim. 

Simli, pullu ojeleri çıkarmak için ya asetonlu pamukla uzun süre bekleteceksiniz tek tek, ya da pamukları koyup alüminyum folyoya sarıp bekleteceksiniz. Her iki şekilde de benim için oldukça uzun olduğu ve benim ödüllü bir tembelhayvan olduğum göz önüne alınınca bu ürün bal kaymak oldu. Bazıları kenarlarda oje kalmasından şikayet ediyor ancak tırnakların kenarlarını düzgünce süngere silerek çekince pek bir sorun olmuyor. İlle de kalırsa ya oje çıkarıcı kalemlerle ya da asetona batırılmış kulak çubuklarıyla tamamen çıkarabiliyorsunuz kenarlardaki ojeleri. Ben koyu renk ojeyi de burada çıkardığım için bazen parmaklarıma hafif rengi çıkabiliyor eski ojelerin. O zaman da bir pamuğa aseton döküp hemen siliveriyorum parmaklarımı. Her türlü çok rahat kullanımı. 

Normal ojeler için yine asetonsuz oje çıkarıcılar kullanacağım ancak simli ve pullu olan ojeleri bununla çıkarmaya devam edeceğim. Deneyeniniz var mı peki bu ürünü? Memnun musunuz?

Sağlıcakla kalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder