24 Mart 2012 Cumartesi

Güzellik&Bakım 2012 Fuar Alışverişim

Çok fena şeyler yaptım ben. Ne zamandır bu fuarı bekliyordum. Cuma sabah açılış saati olan 11'de Lütfi Kırdar'daydım. Koştura koştura Tanaçan Kozmetik'in standına attım kendimi. Ve sonra... sonra çok fena şeyler oldu bana. Kendimi kaybettim, gözlerim döndü. Oradan uzaklaşırken omzumda koca bir çanta ve o çantanın içinde 14 China Glaze vardı...

Eh, sizler de durumun vehametini anlamışsınızdır şimdi. Uzunca bir süre oje alışverişi yapmamam gerekecek sanırım:/ Hele de öğrenci haliyle hiç hoş şeyler değil bunlar. Ahh ah. Neyse efenim, yine de çok mutluyum. Hepsinin teker teker swatchları gelecek pek tabii. Şimdilik sadece bakmakla yetiniyoruz.

Ayrıca kendime sonsuz fon yapmaya çabaladım ama bu sefer de elimde yeterli spot yoktu. O nedenle yine acemice oldu. Onları da edindiğimde daha düzgün fotoğraflar çekebileceğimi umuyorum.

 Efenim bunlar OMG koleksiyonundan, soldan sağa FYI, LOL, L8R G8R ve BFF. Aslında bu koleksiyondan sadece BFF'yi almayı planlıyordum, ancak hem serinin üretiminin sonlanmış olması, hem diğerlerini de görünce çok beğenmem, hem de fiyatlarının 22,40 TL olması dolayısıyla dayanamayıp 4 tane birden alıverdim. Evet kızlar, fuarda 33 TL'lik bu ojeler 22,40 TL'ye düşmüş durumda. Bence hemen koşup alın.

 Bunlar da Hunger Games koleksiyonundan Luxe and Lush ve Electrify.

 Geçmiş koleksiyonlardan Twinkle Lights, Tinsel Town ve Love Marilyn. Twinkle Lights ile Tinsel Town fırsat köşesinden, 8 TL yalnızca. Evet evet! Kocaman bir fırsat köşesi vardı ve sadece 8 TL'ye eski koleksiyonlardan ojeler vardı.

 Ve ve ve, yeni 2012 koleksiyonu Prismatic'ten Full Spectrum. Aslında Prism'le Polarized'da da gözüm kaldı ama hem zaten yeni çıkmış olduğu için, hem de biraz fazla almış olduğumdan almadım onları:/

 Bu da simleri daha düzgün görebilmeniz adına bir foto.

Bunlar da yine fırsat bölümünden aldıklarım. En soldaki ojemizin altında ismi yazmıyor ama sanırım Bubbly. Yanında Candie, Love Letters ve yine altında ismi yazmayan ama Shocking Pink olduğunu tahmin ettiğim ojecim (Sonradan gelen düzeltme: hayır kendisi Shocking Pink değil, Pool Party imiş efenim).

Belli bir miktarı geçince(inanın ne kadar olduğunu bilmiyorum, o sırada tamamen ojelere kaptırmıştım kendimi ve sormadım da) bu güzel, cici ve renkli plaj çantasını hediye ediyorlarmış. Çok sevindim. Zira o kadar güzel ve kullanışlı ki şehir içinde bile kullanırım ben bu çantayı!

 Ve Tanaçan'dan ayrıldıktan sonra Özgürce Pazarlama'nın standına gittim. Kendi siteleri dışında hiç bir yerde bulamadığım imaj disklerinden aldım. Daha da almak istiyordum amma velakin az önce Tanaçan'da kalbimle birlikte cüzdanımı da bırakmıştım. Diskler en tepeden itibaren saat yönünde m71, m64, m57, m63 ve m60. 

  Eh gitmişken rhinestones almadan olmazdı. Bunlar da renkli ve büyük boy rhinestonelarım.

Evet sizlerin de gördüğü üzere bir süre oje alışverişi yapmayı düşünmüyorum:D Ama bunların swatchları gelecek yavaş yavaş. Sağlıcakla kalın!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder