29 Mart 2012 Perşembe

Innova İkili Far

Innova'nın kullandığım ilk ve tek ürünü bu ikili far. Ama en sevdiğim ve en çok kullandığım far da bu. Günlük kullanım için ideal, çünkü toprak tonlarında. Çok simli görünüp gözde hiç sırıtmayan, uygulaması çok rahat, ıslak ve kuru kullanım imkanı olan baked far. Fırınlanmış ürünleri çok seviyorum çünkü renklerini çok güzel veriyorlar. Azıcık miktarı bile yeterli oluyor. Sürüşü de fırçaya gelişi de çok rahat ayrıca. Sadece açık rengi koyusundan daha fazla olsaymış daha mutlu olurdum. Çünkü açık olanı hem miktar açısından hem de sıklık açısından daha fazla kullanıyorum.


Görünümü çok simli ama sürünce abartılı durmuyor. En spor halinizde bile rahat rahat kullanabileceğiniz renkler. Toprak tonlarını zaten severim, günlük kullanımda da ideal oluyor bu ikili. 

Ve işte elimde duruşu. Soldaki açık rengi tüm göz kapağıma baz olarak yayıyorum, sonra da crease bölgesi ve kuyruk kısmına koyu rengi uygulayıp karıştırıyorum. Enfes!

Siz Innova'yı seviyor musunuz? Denediğiniz, beğendiğiniz ürünleri var mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder