11 Mart 2012 Pazar

Pratik Yüzük ve Küpe Kutusu

Merhaba! Bugün size pratik bir şekilde yüzük ve küpe kutusu yapımını anlatacağım. Ne kadar devasa takı askıları alsam da bir türlü yetmiyordu, yine alt alta üst üste oluyordu takılarım ve sabah aceleyle göremiyordum pek çoğunu. Yeter artık dedim ve kendime bu kutuları yaptım:


Yüzük kutusu için istediğiniz büyüklükte ağzı kapaklı bir kutu alıyorsunuz. Çok derin olmasına gerek yok. Tabi yüzüklerinizin ve kullanacağınız süngerin boyutu da önemli. Ardından yine yüzüklerinizin boyutlarına ve kutunuzun ölçüsüne göre süngere kesikler açın. Ben bunu yaparken falçata kullandım çünkü en kolay ve düzgün onunla yapılıyor. Ve süngeri koydunuz mu kutuya işte hazır!



Küpe kutusu daha da basit. Süngeri kutunuz büyüklüğünde kesip içine yerleştiriyorsunuz, ve bitti! Çivili küpelerinizin çivilerini küpenin dibine kadar itip süngere batırıyorsunuz. Bu kadar:)

Umarım yardımcı olur. Çünkü bir bayanın takıları da tıpkı ayakkabıları gibi nereye koysa sığmaz:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder